Vackert vårväder idag..

Idag har vi strålande väder.. Fast det ser ut som om det kan komma lite moln, men sålänge dom inte stör solskenet så gör det inte ett dugg..

Var ute och aktiverade Tipsy lite i vårvärmen, först fick hon 10 - 15 min i SP´n, sen fick hon sin sketaroliga fotboll med ytterst lite luft i, men damen var inte riktigt på gasen idag som hon brukar vara.. SP´n blev tråkig och hon sprang ifrån hela tiden för att hitta annat att leka med, då plockade jag fram bollen, och den var väl kul i MAX 5 minuter.. Hon tillochmed släppte bollen och ställde sig vid mig, och släpper bollen på det viset gör hon aldrig annars.. Så det blev geggtorkning och kloklippning, sen fick hon gå in helt enkelt, kul att stå där ute och bara glo på varandra..
Blir ju lite fundersam över varför hon var så off idag, det är inte alls likt henne.. Iofs har jag sett lite gegga och lite lite svullnad runt snipperiet, så kanske är det löp på G snart.. Jaja, vi har alla våra på och av dagar..

Snart är det Extras tur, undrar vad man ska hitta på till henne, kanske kasta lite boll nu när det inte är så djup snö längre.. =)

Ikväll blir det gooood mat, prinskorv, potatis, ägg och keso, MUMMA, det är påsk/jul/midsommar mat det.. haha.. varför prova ngt annat när detta funkar alldeles utmärkt =)



Tipsy idag:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0