Varför klipper alltid frisörer tvärtom vad man ber om..?

Jag och pappa drog till Jakobsberg i dag, svängde förvi frissan och fick en tid med en gång.. Skit bra lixom, eftersom håret växt över öronen så det ser ut som öronlappar.. Ville trimma resten oxå, bara klippa lite lite lite, eftersom jag vill ha tillbaka mitt långa hår så ville jag inte att hon skulle at så mycket.. Men tji fick jag, för när jag väl satt där i stolen så märker jag att hon kapar av mycket mer än jag vela, men då hade skeppet redan seglat så jag fick snällt se på när håret blev FÖR kort.. Tänk att dom aldrig förstår vad man säger..
Det slutade iaf med att frippan hon fixade till såg ut som SKIT, fy fan, såg ut som en kärring i skallen med snedbena med mitt futtiga hår på någa centimeter.. Tänk att dom är så dåliga på sånt..
Så fort jag kom utom synhåll så åkte mössan på, ville gärna inte visa upp en sån ful frippa..
Men nu går det att använda kepan igen, nu när öronlapparna är borta, så ett plus är det iaf =)

Efter den misslyckade klippningen drog vi till den nyöppnade stadium butiken i IKEA huset, pappa hittade några tröjor, men jag hittade nada, jag som ändå har presentkort där på 700:- , så typiskt..
Sen bar det av till outlet, pappa hittade ett par AS snygga skor på Nike butiken, jag hittade ingenting..
Tog en snabb titt inne på Puma butiken, men hittade såklart ingenting där heller..

Gick till bilen, hann backa ut, sen ser vi att vi hade fått parkeringsböter..!! 300:- för att vi glömde p-skivan..
När pappa äntligen unnar sig själv saker så åker han på böter, så jävla onödigt, och trist.. =/


Väl hemma grillade vi korv, och sen kom faster på besök.. Satt på balkongen och fikade och snackade skit ett par timmar, det var fruktansvärt skönt, och jäkligt trevligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0