Ätbar "konst"..

Igår var jag på bilprovningen, det var EXAKT samma skit som förra gången, fast på motsatt sida..
Spindelleden måste bytas, och ena framdäcket.. Jag som hade hoppats att kunna ha det däcket resten av sommardäcks perioden och skaffa nya runt om nästa år, men nej då.. Jävla skit..

Pappa kom iaf hem idag med en ny spindelled, tack pappa..
Så jag ska sätta honom i arbete någon dag, jag menar, jag vet ju inte hur man byter den där, och han gjorde det ju så bra förra året ;) Min pappa kan fan allt.. Eller nej, inte allt, men mycket och mycket, ungefär..
Tänk om man hade haft en stockholmspappa (Läs kostympappa) som fan knappt vet hur man stoppar in kontakten i väggen, jisses.. Min farbror är oxå så där snuskigt händig, precis som Moffa var, kanske går i släkten..

Ikväll ska jag invadera Jennis tvättstyga och tvätta alla hundgrejer och sängkläder, drygt bara att det kommer ta typ större delen av kvällen.. =/ Men det är det värt, för hundgrejerna vill jag inte ta i maskinen hemma, det känns så äckligt, och sängkläderna går fortare att torka där i tumlaren och torkskåpet, så man får passa på lixom ;)
Undra va man ska hitta på för god middag till idag då, brunchen idag bestod av kyckling, potatis och keso, så äckligt jävla gott att hälften vore nog..

Jo men så hade jag noll och ingenting att göra för ett tag sedan, så jag provade på lite ätbar "konst".. Det vart inte så där skit bra, för jag hade inte direkt några bra knivar, skulle behövt en skalpell, då hade det nog blivit bättre..
Men det var ju första gången, så jag är nöjd iaf.. =) Kul som fan var det oxå, definitivt ngt jag ska fortsätta med, måste öva så man får mad skills =)

Usch, lär utrymma huset, Extra pruppar så man nästan storknar..



Den ätbara "konsten"..


Kommentarer
Postat av: Jelena

Vad fint det blev :D

2010-08-28 @ 16:28:30
URL: http://belleles.blogg.se/
Postat av: faster

haha.Kul,det var ju ricktigt bra

2010-08-29 @ 22:01:25
Postat av: faster

haha.jätte bra o kul

2010-08-29 @ 22:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0