Jomenvisst sörrö..

Nu kom (lite) bloggork tillbaka, så man får passa på..

En del har gjorts.. Flytten till nya huset är avklarad, vi har haft släktträff, mamma har fått påhälsning av mig, pappa, Jelena, Walter och Lionel, Jag och faster har fiskat (hon fick 8 st, jag fick ingenting!), öhh, sen är det en jävla massa saker som jag visst inte kan minnas.. =/

Just nu är pappa i Norrtälje och äter kräftor.. Jag ville följa med hade ingen hundvakt så jag fick stanna hemma..
iaf, det är bäcksvart ute, det blåser utav bara helvete här, saker åker ner i backen och jag bajsar nästan på mig varje gång.. Jag är lixom inte gjort att vara ensam, iaf inte när det är mörkt.. fast samtidigt är det skönt, men ändå inte.. Jaja, det är bara tills imorgon.. Men ändåååååååååååååååå..!!!!! Dumma dumma pappa som lämnar mig ensam när höstvindarna viner så där äckligt..!!   ;)



Jag hade massor av bilder att lägga upp i bloggen, men jag minns ju såklart inte vilka det var.. =/ En annan gång kanske

På återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0