Dag 04 – Vad bjuder jag på för mat?

Jag tycker inte att det är JÄTTE roligt att laga mat, inte så att det är tråkigt, men att stå i flera timmar och hålla på går bort.. Så när jag bjuder på mat så får det gärna vara ganska enkel mat så man slipper stå i köket i tid och evighet.. Något jag gärna bjuder på är tacopaj eller fåraherde paj med fetaost.. Speciellt fåraherde pajen är enkel att göra, och det tar inte så väldigt lång tid.. Det är ju potatismos till, men det tar inte lång tid, och är heller inte jobbigt att göra som tyvärr många tycker..

Klicka här för recept..

Jag kryddar köttfärsen med salt, peppar, basilika och ganska mycket aromat, jag tycker det blir bäst så..


Annars när jag har syster på besök så har det blivit fiskbullar och potatis några gånger, oxå gott, och snällt för magen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0