Dag 06 – Om det här vore min sista dag

Jag vill ju gärna säga som många andra, att jag skulle göra ALLT som jag annars aldrig skulle våga, lixom leva ut sista dagen, men nej.. Jag hade mått riiiktigt dåligt över det faktum att dö, jag är livrädd för att dö, och lämna alla nära och kära, aldrig få se dom igen, nej fy fan..

Vissa saker hade jag nog gjort, ätit min sista måltid på ngn restaurang, inte behöva vara rädd att bli sjuk lixom, hade talat om för vissa vad jag tycker och tänker om dom och saker dom gör som jag ogillar..
Sen hade jag samlat ihop alla nära och kära och bara varit med dom hela dagen, dåligt hade jag mått, riiiiktigt sjukt dåligt, ångest och panik och skit, inte fan tar man väl döden med ro när man inte VILL dö..!

Något i min skadade hjärna tänker direkt på att om man kanske skulle prova att döda ngn, för att se hur det känns, men jag vete fan om jag skulle ha "stake" nog att göra det om jag inte var arg, eller om personen inte skadat mig eller ngn jag håller kär, typ..

Nog om detta..

******

Idag ska jag dra till byggmax (om min satans tarm och magont går över), ska köpa lite frigolit och isolera en mellanvägg i Tipsys hundhus, frysboxen =)  Känns som Tippan behöver ha lite varmare.. Nu är det iofs inte så kallt ute, -3 tror jag det var när jag kollade nyss, men det kommer ju inte vara så här "varmt" hela vintern, och det är bättre att göra det så bra som möjligt ifall hon skulle börja frysa sen..

Sen ska det göras julgodis, om orken infinner sig, ska prova göra knäck och kola i micron, spännande =)

Kommentarer
Postat av: faster

börja med att döda getingar,sen kan du gå på större levande varelser.Knäck i micro är hur lätt som helst o smidigt.Kramisar

2010-12-11 @ 19:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0