Dag 07 – Vänner

Om det är meningen att man ska spalta upp vänner så passar jag på den.. har en del goda vänner, dock har jag sagt upp vänskapen med dom flesta, så jag har inte så många kvar, mene, vad gör väl det om 100 år..

Skönaste är vänskapen med en tjej, vi snackar ganska sällan, och ses ännu mer sällan, det gå flera år mellan att vi ses, man plockar upp där man slutade sist lixom.. Inga sura miner att den ena inte hört av sig eller nåt, det lixom bara är som det är.. Det tycker jag är mycket skönt, så borde alla vara.. =)

Skönt är oxå att jag umgås med min faster som jag gör med en vän, vi kan snacka om allting iss, skrattar åt idiot grejer och så.. Det känns lixom inte som om det är 22 år (om jag räknar rätt) mellan oss, jag vet inte om det är bra eller dålig, med tanke på att jag inte är säker på om hon ligger på min "barnsliga" nivå, eller om jag ligger på hennes stenåldersnivå, haha.. Men det är bra ändå, att ha släktingar som vänner är bra, det är släkten lixom, dom är skyldiga att älska en.. hahaha..  ;)


Nog om detta..

*****


Igår snickrade jag och pappa för fulla muggar, nu är Tippans box klar, och den är nu mycket varmare åt henne, kanonis på det lixom..

Idag så vart det lite bakning på schemat, eller ja, jag kan inte säga att jag har bakat direkt, eftersom jag bara gjorde allt i micron, men det vart bra.. Vissa av knäckarna ville dock inte riktigt stelna efter att jag bökat ner smeten i dom pyttelillaste formarna kan man hitta, alltså aningen mindre än vanliga knäckformar, typ.. Och kolan vart bra oxå, om man förvarar dom i kylen, annars blir dom mjuka och inte alls så goda..

Drog sen till faster, fikade, snackade lite skit och så.. Min kära kusin var ju hemma, coolingen som tjatat i flera år om att få låna en pitbull över en dag och springa runt i Bro och vara ball.. Jag och Chili (a.k.a Korven) kom dit, Korven är en dvärgpinsher på kanske 3 kg, hon skällde på honom och ballheten själv höll på att bajsa på sig, hahaha.. Extra skrämde oxå honom när hon var en liten putte, kanske 6 månader gammal, skällde på han, och ballheten själv sprang och ställde sig bakom ett bord, men vägrar erkänna att han blev rädd, för en valp.. hahaha..
Låna pitbull, nej nej, men Korven kan jag låna ut, men det ville han ju såklart inte.. Är väl inte tillräckligt coolt att springa runt med en dvärghund och försöka vara Bros tuffaste kis =)

Han borde förstå att ballhet INTE ligger i en hund, men dom han hänger med är väl såna där, som tycker att kamphundar är något av det ballaste som finns.. Pitbullrunkare helt enkelt, suck suck..

Kommentarer
Postat av: faster

ja.jag är barnslig o det är jag glad för.Vill ej vara en sur gammal nuka.Barnsligheten finns i släkten.KOLLA PÅ PAPPA O DE ANDRA I NORTAN.Kram

2010-12-13 @ 11:07:17
Postat av: Johanna

Det är SKIT bra att släkten är "barnsliga", det blir så mkt roligare då =)Vem fan vill umgås med en torris lixom.. Kom förbi någon dag och fika vetja, jag har bakat sjukt goda lussekusar idag =)

2010-12-13 @ 17:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0