Dag 08 – Favoritsaker

Jag tror nog att min absoluta favoritsak är min bil.. Hur fasiken skulle jag klara mig utan den..? Det går ju inte.. Fatta att bli av med körkortet nu när man är så van, jajks, det skulle aldrig funka, satan va låst jag skulle bli, haha..

Tänk om min pappa inte köpt bilen till mig, fy fan, då skulle jag få köpa någon 5000 kronors skit bil som alltid skulle krångla och bli svindyr i längden.. Tur att jag har min pappa =)


Nog om detta..

**********

Idag stod bakning på schemat, lussekusar, och satan va gott det vart.. men jag använde för llite saffran.. Hade i mer än vad receptet sa, men det var lite lite iaf tycker jag.. saffran smakar inte alls lika mycket nu som det gjorde för några år sedan.. men goda som vart vart dom iaf =)




Kommentarer
Postat av: faster

Ja,du har tur som har en rik PAPPA.HaHa.Kommer på lördag o smakar på dina lusse bullar.Du är duktig.Kram

2010-12-14 @ 18:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0