Dag 10 – Mina syskon

Jag har ett syskon, min älskade älskade syster Jelena.. Hon är inte bara min syster utan även en av mina absolut bästa vänner, det har varit hon och jag mot världen i större delen av vårat liv.. Hon var den som tog hand om mig som liten, tog mig med när hon var med sina vänner, och det betydde mycket för mig som liten.. Jag var väl runt 11 - 12 år där någonstans, och Jelena 5 år äldre, och fast hon tyckte att det var tråkigt och jobbigt, så ställde hon ändå upp och tog mig med, och hjälpte mig med, ja, det hon kunde.. Vi har ett starkt band vi systrar och jag älskar henne så mycket..

Du ska veta Jelena att jag är fruktansvärt tacksam för ALLT du någonsin gjort för mig..



 

Min älskade syster och hennes yngsta son Lionel..


Kommentarer
Postat av: Jelena

<3 <3 <3

2010-12-15 @ 22:11:47
URL: http://belleles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0