Dag 11 – 10 saker du inte vet om mig

Jag vet inte om jag får med 10 bra saker, och vissa saker kanske vissa redan känner till, men det får gå ändå..


1. Jag äcklas när folk har lortiga händer, och/eller skit under naglarna och lortiga hem..

2. Jag avskyr barn..

3. Jag älskar födelsedagar och jul, där får jag köpa och ge presenter, vilket jag älskar..

4. Jag har ibland svårt att visa och uttrycka glädje..

5. Jag har ibland sjuka närhetsbehov och älskar att kramas..

6. Jag blir tårögd av gamla farbröder med förstora skor..

7. Jag har ungefär en miljon olika tvång..

8. Jag har kört i motsatt riktning i en stor rondell i Uppsala..

9. Jag ogillar människor, dömmer alltid ut nya jag träffar, sen är det upp till dom att bevisa att dom förtjänar att jag inte ska "hata" dom..

10. Jag är LIVRÄDD för spyor..


Så där, det var 10 saker, och fasiken vad svårt det är att komma på 10 saker bara så där rakt upp och ner.. Det tog sin lilla stund vill jag lova..

Nog om detta.

**************

Fan idag har det snöat nå fruktansvärt mycket, helt vansinnigt.. Två gånger har jag varit ute och skottat.. Det skulle behöva skottas igen egentligen, men nu är det sent och mörkt, så det får vänta tills imorgon..
Det blåser nästan storm och snöar utav bara helvete fortfarande.. Om jag inte sagt det förr, så säger jag det nu, jag HATAR vintern...!!
Så när jag vinner massa pengar och blir rik, då är det jag som drar från sverige.. Bara under vintern, för sverige är bra som fan på sommaren och hösten, och våren om den är lagom varm..
hade vintern inte varit hal och kall så hde jag nog inte avskytt skiten, men jag är sån satans fryslort så jag grejar inte kylan.. Fan jag kan frysa i skuggan på sommaren, och har ofta långärmat och långbyxor på mig... Inte mitt på dagen i gassande sol, men så fort solen går ner, då fryser jag igen.. Helt sjukt egentligen.. Sverige är verkligen inte rätta landet för mig under vintern..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0