Dag 12 – En vanlig dag hemma hos mig

En vanlig dag ser ut som så att jag går upp vid 8 ungefär, tar ut hundarna och ger dom mat.. Kollar lite mail och surfar runt en stund tills jag blir hungrig.. Fixar frukost, äter, smälter maten och kollar på tv eller surfar en stund.. Sen tar jag oftast itu med saker som behöver göras hemma, eller drar iväg om jag ska/vill göra ngt..

Ut med djuren igen, och sen sätter jag igång och motionerar dom på millen..

Det tar ju ett ganska bra tag med all löptid och alla byten och rastningar innan och efter, så det är sen eftermiddag när jag är klar.. Då gör jag väl lite vad jag känner för eller behöver göra.. Som typ handla, skotta, duscha, laga mat, dra iväg om jag ska/vill göra ngt..

Sen har klockan hunnit bli 5 eller 6 på kvällen, hundarna får mat och jag äter ungefär då eller ngn timme senare.. Och resten av kvällen spenderas på det vis jag känner för..

Mer action än så blir det inte..

Kommentarer
Postat av: Faster

Din dag låter inge vidare kul(lik min dag)Umgås med pappa så får du många roliga skratt.HAHA

2010-12-20 @ 14:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0