Dag 13 – Dåliga vanor och laster

Oj, jag har så många laster och dåliga vanor, men min största last är iaf att jag röker, och min största dåliga vana är väl att jag äter lite för mycket skit än vad min mage/tarm egentligen uppskattar..

Men man måste ju leva lite, och eftersom jag inte dricker alkohol så röker jag istället, och det tycker jag är så bra så.. ja förtillfället iaf, men jag ska sluta, när jag är redo, annars är det ingen idé..

Nog om detta..

**********

Guuuuuud jag är så trött att jag fan kriverar snart.. Släkten har varit här HELA dagen.. Jag klagar inte, det var jätte kul och väldigt trevligt, och jag skulle gärna göra om det imorgon, men jag blir så trött bara (är inte van att ha så många människor omkring mig), så jag är banne mig helt färdig.. Ska strax ta ut hundarna sen ska jag sova, och jag hoppas att jag får sova lite mer inatt, har nämligen sovit som ett jävla arsle i nån vecka nu.. Okej att jag alltid sover få timmar varje natt, men nu har det fan varit ovanligt dåligt med sömn, jag stressar över något, tror jag, men jag vet inte vad.. =/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0