Dag 14 – Mina drömmar

Alla drömmer vi om saker och ting, verkligen ALLA.. Vissa drömmer stort, och andra drömmer smått, jag vet inte vilken kategori jag tillhör, kanske något mittemellan..?

Jag vill vinna snuskigt mycket pengar, så där äckligt mycket så man kan köpa ngn schysst kåk och sen inte behöva oroa sig om ngt går sönder, om vintern blir kall och dyr osv.. Bara ha massa pengar så man kan finansiera allt..
Sen vill jag såklart bli frisk, slippa fobihelvetet och kunna leva och må som normala människor..

Det är mina största drömmar, sen har jag ju såklart 948465191398373516 till drömmar, men jag orkar inte rada upp allt...

Nog om detta..


*****

Fan jag är fortfarande helt slut sen igår.. Sov som ett arsle inatt igen, och fick för andra natten i rad (pga halsbränna/sura uppstötningar) sitta upp och sova större delen av natten, man blir ganska mör i kroppen vill jag lova.. och på det så vaknar jag HELA tiden, det är fan som att jag inte kan koppla av när jag sover, helt sjukt är det, och när jag väl vaknat så har jag oftast svårt att somna om, och så passar kroppen på att bli kissnödig så att man måste gå upp.. Undrar när man går in i väggen egentligen..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0