Dag 17 – Detta ångrar jag

Något jag ångrar fruktansvärt mycket är att jag inte var smart och stark nog när det gällde Mister.. hade jag bara givit honom tid och närhet så hade det nog blivit en annan utgång för honom.. Och med facit i handen så hade jag nog kunnat gjort det annorlunda, eller iaf försökt.. Jag gjorde inte allt jag kunde, jag gav upp för fort, och det smärtar mig.. Till mitt försvar så trodde jag att jag gjorde det bästa genom att ta bort honom, men nu i efterhand så tror jag att jag hade kunnat gjort lite mer, på ett annat sätt, få in lite tillit igen, givit kärlek på ett helt annat sätt, men det är ju lätt att vara efterklok, tyvärr..


Jag saknar dig varje dag min vackra lilla pojke..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0