Dag 18 – Mina förebilder

Jag orkar inte gå in på varför eller så, men kort och gott så är Mamma & Pappa mina förebilder.. Moffa oxå, älskade lilla Moffa  <3


**************


Fy fan det är så kallt i det här huset att jag snart får krupp.. Jag har ett hål i min innervägg, och det finns ingen isolering, gissa om det SPRUTAR in kall luft.. Imorse när jag låg på soffan och kikade på tv så kände jag vinddraget i håret och på kinden.. Isande kyla.. Bad pappa höja pannan, det vart varmare en stund, men nu några timmar senare är det fan lika kallt igen och det får min kropp att stelna och göra sjuuukt ont..!!
Det drar fan från hela jävla väggen det är ett hål i, golvet är SVIN kallt och sängkläderna känns fuktiga av kylan..

Elementen har varit fisljumna i ett par timmar nu, och inte ens en varm dusch värmde.. Fan såna här saker förstör verkligen mitt humör..!!! JAG HATAR ATT FRYSA..!!!!
Ska det vara så jävla svårt att få upp lite värme i hushelvetet..? Orka ha vantar, mössa, tjocka kläder och fleecejacka på sig, INNE..!!

FITTA OXÅ..!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0