Dag 19 – Mina dåliga sidor

Nu blev det ett glapp igår, men det var julafton..


Mina dåliga sidor är
nog att jag är jävligt bitter och har ett jäkla humör, det svänger blixtfort och jag kan bli sur och tjurig för egentligen ingenting ibland.. Långsint är jag oxå, och jag ogillar människor, typ.. Noll tålamod, jag verkligen HATAR att vänta och allt ska gärna ske på en gång, i den mån det går då såklart..

Det får räcka så  =)


*************

Igår var det då julafton.. På morgonen kom Faster och vi hade lite grötfrukost, mycket trevligt.. Kollade på tomtar och troll och bara mös vid brasan..
Senare kom Bosse, vi snackade lite skit och sen skulle maten lagas.. Vi åt och hade det trevligt, öppnade julklappar, Tack förresten för dom fina klapparna =)  Sen var det slappmode som gällde.. Pappa somnade i soffan vid 8, ett antal ggr, så han knöt sig klockan 9 på kvällen, så jag och Bosse satt och pratade till 12 ungefär, sen var det min tur att knyta mig..

Det var en lugn och trevlig julafton, jag önskar dock att jag vore lite piggare, fan jag var nere för räkning redan på eftermiddagen, det märks att man börjar bli till åren =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0