Dag 2 - Min första kärlek..

Jag minns inte riktigt min första "kärlek", det var alldeles för länge sen, men jag minns ju att jag var kär i några kompisar som liten.. Nu snackar vi typ 6 års åldern.. Som liten flicka blir man kär till höger och vänster i alla man känner, nej inte riktigt, men nästan.. Inte för att man (vad jag tror) vet vad det innebär att vara kär vid den åldern, men så är det att vara flicka, man byter "kärlek" som man byter underkläder, ungefär..

Men jag minns iaf vem jag skulle gifta mig med, det var pappa, såklart.. Jag var inte kär i min pappa som liten, men jag har alltid varit pappas flicka och han har varit den viktigaste personen för mig, alltid, så det föll sig lika naturligt för mig, som för många andra flickor, att man ska gifta sig med sin pappa.. Och alla små pojkar jag var kär i, brädades av pappa, för det var pappa jag skulle gifta mig med, precis som min mamma gjort, haha..


Så, nog om detta..


Hade tid hos tandläkaren idag, fortsätta att laga en tand som var så jävla trasig.. Tiden har ombokats några ggr pga att min tandläkare var sjukskriven ett par månader när hon bröt benet eller hur det nu var, och sen krockade det med en super viktigt läkarbesök jag hade, så det bokades om tills idag.. Sjukt opeppad var jag, hade verkligen ingen lust, jag HATAR att få det där jävla paraplyet.. Iofs får jag lugnande, men det är jobbigt iaf, ångesten innan, för jag HATAR att gå till käftis.. Hur som helst, jag har hållt på och tragglat med den där tanden i snart ett år, och det är inte ens säkert att den går att rädda, för den var jätte trasig och behöver byggas upp igen, och det är inte alltid det går.. Så pratade jag med cp-morsan igår, och då mer eller mindre bestämde jag mig för att dra ut tandfan, för det känns skit att gå gång på gång till tandläkarn och betala dyra pengar för ngt som kanske inte kommer funka, och funkar det så kommer den nog bli skit av det om några år iaf..

Hur som helst, igår kväll kom en hosta smygandes, och imorse hostade jag hos tandläkaren innan lugnandet skulle drickas, gissa vem som fick gå hem igen..? Jo jag.. man kan inte ligga med hosta hos tandläkaren,  och helst inte med lugnande heller.. Vad roligt, får boka om IGEN..!! Det värsta är att den tanden gör ont när jag dricker eller äter varmt, eller jag tror det är den tanden, borde väl inte vara eftersom dom grävt ur nerverna, men det känns som om den gör ont.. Men så lurigt är det i käften att det behöver inte ens vara tanden brevid som gör ont, det kan vara på "andra våningsplanet" lika gärna.. Men ngt med nerverna i munnen kan göra att det gör ont i en frisk tand.. Märkligt det där..

Nu ska jag iaf vila, var uppe tidigt som fan, och sov ganska kass natt, ska äta frukost och shotta hostmedicin, woohoo.. =)


Kommentarer
Postat av: Jelena

Cp-morsan?

2010-12-07 @ 13:07:53
URL: http://belleles.blogg.se/
Postat av: Madness

hehe, Cp-Morsan är Marina, hon är Cp-Morsan, jag är Cp-Barnet =) Inte Marina i släkten asså.. =P

2010-12-07 @ 16:41:09
Postat av: Jelena

Hahaha, ja då är jag ju med :P

2010-12-07 @ 20:14:09
URL: http://belleles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0