Dag 21 – Mitt hem

Jag har två hem, kan man väl säga, typ..

Dalarna, med Gubben, stort hus på landet.. Riktigt fint och mysigt hus..
Bålsta med pappa, stort hus centralt.. Fint och mysigt hus det här oxå, älskar tomten med poolen..


Det var det det.. =)

*************'


Igår på nyheterna så visade dom att det inte skulle snöa idag, men vad möts man av när man går upp på morgonen..? Jo, SNÖ..!! Jag sa igår att jag vill fan inte skotta en enda gång till den här vintern, men tji fick jag.. Flingorna är stora som lappvantar, men fördelen är att det inte är så kallt, omkring -5 bara, så det är ju ganska skönt det iaf..

Sitter här i garageförrådet, så kan man kalla det, och glor när Tipsy springer på millen, fan hon börjar bli riktigt grym nu.. Det finns hopp för henne och hennes dåliga kondis.. Förr när hon GICK i 3 - 3.5 km/h så flåsade hon efter några minuter och efter en kvart så var hon så trött att hon la sig platt på backen efteråt.. Nu SPRINGER hon i 5.5 km/h i 26 minuter och flänger runt som en tok efteråt.. Dessa framsteg har gått riktigt fort, bara på 3 veckor ungefär.. Jag är sjukt nöjd måste jag erkänna..

Hepp, dags att byta hund på millen, Korvens tur nu, sen Extra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0