Dag 24 – Mina rädslor

Oj oj oj, jag är rädd för mycket jag.. =) Men jag ska inte lista min fobi, för det är ju det, en fobi, ingen futtig rädsla..

Jag är iaf rädd för att dö, jag är lixom inte färdig med mitt liv ännu, trots att jag har ett ganska pissigt och meningslöst liv..

Jag är rädd för att vara med i en bilolycka.. Man kan dö, och det vill jag inte, men man kan oxå bli typ förlamad eller värre, en jävla grönsak.. NEJ tack..!!

Jag är rädd att bli ensam, på alla möjliga sätt och vis..

Jag är rädd för att nära och kära ska vara med i en bilolycka, oftast vintertid i halka och allt..

Jag är rädd som FAN för pissmyror, jag HATAR att vara i skogen på sommaren..

Jag är rädd för huggormar och spindlar..

Jag är rädd för varg, älg och björn..

Jag är rädd för mörker..

Jag är rädd för att bli fet..

Jag är rädd för att bli vanställd..


Nu får det räcka, vill inte visa vilken räddhare jag faktiskt är =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0