Dag 3 - Mina föräldrar..

Mamma:

Carina, (numera Karina efter ~50 långa år) lastgammal reptil på 51 år.. Bor i Stockholm, Gamla Stan för att vara exakt.. Jobbar som biståndshandläggare och arbetar med Söders oldies..
Arbets/träningsnarkoman skulle man kunna säga, eller det kanske stämde bättre förr, men det är så jag minns mamma iaf.. Ganska utseendefixerad, men inte ytlig..
Ser egentligen mamma som min mamma, utan kanske mer som en kompis, eller så..?


Pappa:

Jokka, oxå en ganska gammal reptil, 49 år gammal.. Bor i Bålsta.. Jobbar för SITA som sopgubbe, inte det mest glammiga jobbet, men hur hade sverige sett ut utan våra sopisar..?
Ganska arbetsnarkoman pappa oxå skulle man väl kunna säga, både på jobbet och i hemmet (läs trädgården/tomten), skit tråkigt faktiskt, det där med tomten alltså..
Ser nog inte min pappa som min pappa heller, jag bestämmer typ över det mesta och han har inte alltid så mkt att säga till om, som det alltid varit.. Eller kanske ser jag honom som en tofflig pappa då..?


Jag älskar iaf mina föräldrar, även fast jag önskar att väldigt mycket med min (eller våran, min och syrran) uppväxt hade varit annorlunda.. Jag vet var min obotliga bitterhet kommer ifrån   =/

Kommentarer
Postat av: faster

Nu vet jag vart ifrån har du fått din otroliga arbetsmoral.HAHIHO

2010-12-09 @ 17:48:31
Postat av: Madness

hahaha.. Kommer från Fru.Arbetsmoral, i egen hög person ;)

2010-12-09 @ 18:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0