Fy fan vilken jävla kväll..!!

Inte nog med att det smälls för glatta livet här i Bålsta, det ska visst fan snöa oxå, i MASSOR..!!

På ungefär två timmar har det kräkt ner en decimeter, och det kommer komma mycket mycket mer.. Det jävliga är att jag är ensam hemma, så jag har då fan att göra imorgon bitti innan pappa kommer hem, annars kommer han nog inte in, för infarten kommer plogas igen.. Helvete oxå..!!
Det är blöt och tung jävla snö, och det kommer säkert vara minst en halv meter högt som jag måste röja från infarten..

Jag trodde inte Extra skulle bry sig i raketerna, hon har aldrig varit rädd för sånt förut, men nu, ja nu ska hon minsan vara livrädd.. Korven är rädd, fast bara när vi är ute, så båda två fick jag köra upp topz i aset på för att dom skulle kunna baja ute.. Tipsy är inte så skraj när hon ligger i hundhuset, men jag tog in henne endå, för klockan 12 kommer det smälla som fan, och jag vill inte att hon ska ha det jobbigt..
Jobbig jävla kväll asså, och värre kommer det bli, på alla jävla plan..

Fan jag HATAR nyårsafton..!! Inte för att hundarna har det jobbigt, men för att jag själv ogillar allt smällande..

Hade man smällt bara på 12slaget så hade det inte varit så farligt, men det har ju hållt på till och från ett tag nu, och det kommer så göra i några dagar efter.. Det är DET jag tycker är jobbigt.. Helst när alla cp´n ska smälla på nätterna..

Nehej nej, nu ska jag väl ut och skotta lite, så jag öht kommer ut sen när hundarna ska rastas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0