Dag 1 dåra..

Jag var inne på systers blogg, och jag snor från henne, vad hon snott från någon annan.. Detta eftersom jag ganska ofta får klagomål att jag skriver för sällan, så då har jag 26 dagars inlägg fixade och klara.. Men sen är ju frågan om jag verkligen kommer ihåg att skriva varje dag, annars blir det väl ett glapp, som vanligt =)

Men here goes.. Ett ämne om dagen under 26 dagar..

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Vad bjuder jag på för mat? 
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Om det här vore min sista dag
Dag 07 – Vänner
Dag 08 – Favoritsaker
Dag 09 – Bloggfavoriter
Dag 10 – Mina syskon
Dag 11 – 10 saker du inte vet om mig
Dag 12 – En vanlig dag hemma hos mig
Dag 13 – Dåliga vanor och laster
Dag 14 – Mina drömmar
Dag 15 – Barndomsminne
Dag 16 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 17 – Detta ångrar jag
Dag 18 – Mina förebilder
Dag 19 – Mina dåliga sidor
Dag 20 - Det här upprör mig
Dag 21 – Mitt hem
Dag 22 – Det här får mig att gråta
Dag 23 – Det här är jag bra på 
Dag 24 – Mina rädslor
Dag 25 – Min favoritplats
Dag 26 – Saker jag saknar


Det var det då, så jag ska kryssa av första dagen redan idag, när jag ändå håller på, det blir en kort persentation då jag ogillar presentationer av mig själv..

Detta är jag:

Johanna, 28 år, "bor" på två ställen kan man väl säga, Dalarna och Bålsta.. Har några hundar som tar upp dötid jag har eftersom jag är sjukskriven.. Ägnar mer än gärna tid med min Snutte, myser framför en film eller gör något roligt som att fiska tex.. Ser gärna på en bra film eller lyssnar på bra musik, eller bara tar en fika med någon vän/släkting/min syster och snackar massa skit om allt och ingenting..

Det får räcka så.. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0