Världsliga problem..

Det är just vad jag har det.. är så kalas trött att ögonen gör ont och knappt går att hålla öppna, dimsynen är ett faktum, ändå orkar jag inte resa på mig för att stupa i säng.. Det ska pinkas och bytas till pylle och allt det där jobbiga.. Ett stort plus är iaf att hundarna är rastade redan, det är en redig plåga att ta dom när man är så trött.. Tog alltid ut Extra förut så sent som det gick, dvs när jag var trött som en babian, men nu har jag lagt om piss&skit schemat kvällstid, nu är man duktig och tar ut djuren INNAN man hinner bli förlamande trött.. Vuxenpoäng till mig =)

Ska bli spännande att se om jag ens kommer kunna sova, tarmhelvetet gör ont och magen bråkar och bubblar =/ Inge vidare kul alls vill jag lova..

Gud jag blir så trött på folk, efter att den där muppen sprängde sig själv så får man visst inte yttra sin åsikt om man tex. inte gillar religion, är rädd för muslimer eller extremister.. Man får bara tycka och trycka om man ogillar vad idioten gjorde och inte har åsikter om ovannämnda saker.. Ett negativt ord och folk får höra att dom är främlingsfientliga, nassar, rasister osv.. Och i samma andetag (läs mening) så kallas de rädda/ogillande människorna för svennar, what the fakk..? vart är Sverige på väg egentligen..?
Det är skit synd om alla muslimer som tyvärr blir lidande utav detta, men dom döms (tyvärr) vare sig folk yttrar sina åsikter eller ej..

Jag kan säga att jag (som inte är rasist) faktiskt är "rädd" för muslimer.. Inte på grund av detta, men på grund av att jag har lite dålig erfarenhet sen jag var yngre.. jag har inte träffat vidare många muslimer, och dom jag har träffat måste väl isf varit fallfrukten, dom som gör att man kan höja på ögonbrynet och "frukta" dom.. Samtidigt vet jag ju att alla muslimer inte alls är så, det är jag mer än VÄL medveten om, jag har bara inte träffat någon vettig muslim, inte vad jag vet iaf, det är ju inte så att religion är första samtalsämnet som dyker upp när man träffar någon (ny) människa..

Det jag ville få sagt var det att LÅT folk uttrycka sin rädsla/oro utan att kalla dom för rasist, alla tycker olika, let them..!! Man måste få säga vad man tycker så länge man inte håller på med personangrepp och sånt skit, invandrare får ju säga vad dom vill om Sverige och svenskarna, och det skiter jag fullständigt i att dom gör så, kan dock tycka att det blir lite tråkigt med harang efter harang om hur dåligt Sverige är (förutom bidragen man får), men man måste kunna ge och ta, klagar du, ja då får du ta att någon klagar tillbaka..

Så, det här inlägget skulle bli kort, jag skulle klaga över hur trött och lat jag var, men kom visst på andra tankar, så nu är jag, om möjligt, ännu tröttare.. Hur i hela fridens namn ska jag finna orken att lyfta mitt arsle från soffan..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0