Det blir en promenad i solen..

Idag kom äntligen solen, inte en dag för tidigt =)  Dock blir det ju aningen kallare, en si så där 6 grader, men det kan det ändå vara värt, för det blir ljust och skönt ute.. Ska passa på att ge mig ut på en promenad snart medans solen skiner..

Jag har på sista tiden inte alls skött maten som jag ska, eller jo, maten har jag skött prickfritt, men det blir fortfarande småätande på kvällarna.. =/ Inte alls som förr, men ändå.. Jag som började så jäkla bra och åt frukt på kvällarna istället, men det är väl svårt när man är runt andra som gottar sig.. Hur som helst, jag köpte ju massor av godis när vi åkte till v-ås för en vecka sedan, har massor kvar, antingen så kastar jag skiten, eller så äter jag upp det och SEN slutar äta sånt junk.. haha.. Jag hamnar iaf inte på direkt Kcal överskott så egentligen gör det ju ingenting alls, men det känns inet ett dugg kul.. jaja, jag får skylla mig själv helt enkelt, och så länge måttbandet visar lägre siffror varje gång så är det väl ingenting att bry sig i..

På tisdag ska man till tandläkaren då, jag som hatar käftis, men det lär ju göras, har en del trasiga tänder =/
Nu ska jag ju bara göra den obligatoriska undersökningen, sen får vi se vad som ska göras, och hur satans DYRT det kommer bli.. Jag har 5000:- undanstoppat just till tandläkaren, allt det plus lite till lär ju gå åt..
Fan dom pengarna hade jag kunnat göra annat för, typ betalat till pappa eller ja, nåt annat vettigt, MEN, tänderna är viktiga oxå..!! Speciellt när jag bara kan tugga på en sida av munnen, men inte så länge till för den sidan börjar göra ont oxå, haha.. Så är det när man är fattig och har tandläkarskräck, man ger fan i att gå och får då problem med tänderna.. Att man sen dricker massa läsk gör ju inte saken bättre.. Fast läsk dricker jag typ inte längre.. Från att dricka läsk varje dag så har jag på tre veckor druckit en fanta och en coca cola.. Det är lixom inte så gott längre, vilket är kalas =)

Nej, man bör väl ge sig iväg på promenad så länge solen är framme, tjoflöjt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0