En tripp till Rotebro..

Igår premiärtränade jag på Träningshus1.. Var där med min faster och det var step på schemat, fan det är satans hålligång i den tanten, hehe ;)  Det gick bra och så, svårt så in i bomben med snurrarna bara, men överlag så hängde jag med bra mycket än jag förväntat mig.. Sen ska jag gå med faster på lite annat oxå, så man kommer väl köra 3-4 pass i veckan, om man har tur.. =)

Helst hade jag velat kombinera det med styrketräning, på riktigt alltså, inte det lilla man gör på Träningshus1, utan mer hardcore och ordentligt, men jag har ingen att träna med längre, och gå ensam känns så tråkigt, då fuskar jag mig bara igenom.. Det gick bra när jag tränade förut, vart stor skillnad på kroppen på bara några futtiga månader, jag lär ju visa..

Bild 1, när jag precis satt igång att träna,  30/7-07




Bild 2, ca två månader in i träningen, 3/10-07




Bild 3, ca fyra månader efter att jag började träna, 8/12-07
(ha överseende med att jag står illa på bilden)



En jäkla skillnad på bara 4 månader, gick upp 8 kg av all satans mat jag åt.. Känns bra att ändå ha bra gener =)

Iaf, DET vill jag uppnå igen, egentligen, men jag börjar så här på Träningshus1, så får jag se om jag lyckas skaffa mig nån att träna med längre fram..

Jag har iaf redan minskat några centimeter runt höft och midja, vikten står inte helt stilla, men rör sig inte så mkt neråt, men det skiter jag i nu, så länge måtten visar bra så får jag gärna väga mkt, och sen väger ju muskler mer än fett, och helt tom på musklemassa är jag inte =)



Min kära syster och min kära svåger har hunnit vara på besök, I LOVE IT...!! Så jäkla trevligt, trots att fruktsalladen blev lite, hmm, sur pga vissa frukter, men det funkade iaf.. haha..
Och tack Christian igen för klapparna, haha.. =)

Och idag var jag och pappa iväg till Rotebro, kollade in huset på dragonvägen, där jag och syster bodde med mamma och hennes man när vi var små.. fan så sunkigt huset såg ut, stort och bajsbrunt och mycket fulare och mindre än jag minns det.. =/
Sen bar det av till Jakan, nya träningskläder och skor skulle inhandlas, så nu har jag iaf vettiga grejer att ha på mig när jag tränar sen, ska bli skönt som bara den..

Det får räcka för idag =)

Kommentarer
Postat av: Jelena

Jag tyckte den var jättegod, så det så. Åh ni var där och tittade? Skulle vilja åk dit jag med o se hur det ser ut. Är iofs många ställen man vill kolla in en sisodär 20-30 år senare ;)

2010-02-06 @ 22:52:51
URL: http://belleles.blogg.se/
Postat av: Din svåger

Tack själv kära svägerska! Din julklapp var fin i tanken, mindre bra i verkligheten ;)

Prövade den inte, men det såg ut som den var atomdriven! Lite otymplig.. Men både jag och Jelena fick oss ett gott skratt! =)



Tack igen för fruktsallad och sällskap. Alltid lika kul att träffa dig!



Kram

2010-02-06 @ 22:56:31
URL: http://pulvermannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0