#&=/%#/!??#)(#&%"

Jag är på så JÄVLA dåligt humör att det fan är synd åt det.. Piss skits helvete, fy fan..!! Alla jävla människor kan fan dra käpp rätt åt hell, men få undantag dårå..

Har ju då hur som helst vräkt ner snö, så jag och pappa har spenderat halva dagen ute och skottat och hållt på, så nu får det fan inte komma mer snö annars sliter jag av håret på mig själv.. Jag är så jävla less på vintern, det finns fan inte en enda fördel med snö och kyla.. Ska fan gå i ide nästa vinter.. Helvetes fan för snö..!!

Så har jag ju inte skött maten ett jävla dugg på ett tag, och det retar mig, för stillsittande och skit mat är ingen bra kombo när centimetrarna flygit av, nån har typ kommit tillbaka.. vart ju förkyld, ingen träning med andra ord, SKIT väder, så inga promenader, alltså, jag har setat på mitt jävla arsle och ÄTIT...!!! Fy fan..
Nästa vecka blir det fan ändring, så här kan man fan inte ha det, sitta och bli tjock och ha ont i magen, nej tack..
Dock måste jag ju äta upp (det lilla) av allt kack jag har kvar, och det grejar jag idag, så imorn, då är det en nystart, igen.. =) Förhoppningsvis håller oxå vädret i sig så jag kan gå ut och promenera, för idag har vi iaf strålande sol, och solen värmer så skönt..

Jaha, nu ska man kanske gå och gräva sig en jävla grop..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0