Laga tänder, GUD så kul..

I måndags var det aerobics på schemat, jag trotsade min tarm och gick, jag tänkte att jag bor ju så nära så OM det börjar strula, då går jag hem.. Men det var inga problem alls.. Så man fick sig en lagom genomkörare..
Det verkar hur som helst vara mitt öde att ALLTID hamna bakom dom allra segaste, så jag kan ju då aldrig göra alla stegen fullt ut när man ska förflytta sig framåt, heller inte åt ena sidan heller, eftersom jag alltid verkar hamna bakom en segpropp där oxå.. Eller så byter folk plats mitt i passet så man helt plötsligt står så trångt att man inte ens kan ta ett litet steg åt sidan utan risk att gå på den som bytt plats.. Sånt gör mig rasande..!!
Men i det stora hela var det bra iaf =)

Och igår bar det av till tandläkaren, Jenni fick följa som vanligt när jag ska få lugnande, men det  vart inte riktigt som planerat.. Jag fick mindre lugnande än vad jag brukar få, så jag vart inge väck, bara lite skön i skallen, och det är ett stort minus eftersom att jag efteråt kom ihåg all smärta, vilket jag annars INTE brukar komma ihåg, eftersom jag blir så väck.. Två tänder fick provisorisk lagning, skönt, nu slipper jag ha ont när jag tuggar, och det slipper fastna mat i den trasiga, plus att jag kan borsta tänderna som vanligt över den trasiga, för nu är den ju ihoplappad.. Temporärt bara, men ändå..
Att vara bedövad i halva ansiktet är banne mig ingen hit, speciellt inte när man får en superb idé direkt efter att man ska äta glass.. Det var svårt, och som tur var åt jag med sked, men det var svårt ändå.. Tugga strösslet kunde jag ju inte göra, för då bet jag mig i tungan, och att hålla kvar det jag hade i munnen var en match i sig.. Men det gick banne mig, för skam den som ger sig.. =)
När bedövningen äntligen hade släppt belönade jag mig med en pizza, det var jag värd tycker jag..

Idag blir det vanligt mat igen, och någon dag här så ska jag göra semlor, äter ju inget sånt krafs som andra gjort, och grädde är äckligt, så det blir egna, med vaniljkräm istället.. MUMMA..!!
Nu var det ju dock igår man skulle äta semlor, men jag var fullt upptagen med att bli kvitt bedövningen, så det fanns lixom ingen tid över för det.. Men den som väntar på något gott ;)

Ska på möte ikväll, så nån träning hinner jag inte med, inte för att det egentligen gör ngt, är ju så satans snuvig, så det är nog bra att jag låter bli iaf..

Igår fick jag lite nyheter, tråkiga för pappa =( Tyvärr kan jag inte knäppa med fingrarna och ordna allt åt honom, för det hade jag isf gjort, med en gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0