Satans helvete..

Igår kom vi hem igen, jag och Tipsy.. Och med mig fick jag en förkylning, eller så är det allergi, men det lutar åt förkylning eftersom det annars borde blitt bättre när jag åkte.. Tur att jag har min kortison nässpray iaf..
Det verkar inte vara mer än lite nästäppa, ännu iaf.. Eller kanske hängde det ihop med toabesöken igår kväll..?
Fy fan jag fick så satans ont i tarmarna att jag trodde jag skulle spy rätt ut, började svettas som en gris och kände mig aningen yr.. När jag sen kollade mig i spegeln så var jag likblek.. Sprang ut i vardagsrummet hos Jenni, öppnade balkongdörren, slet av mig tröjan och skulle då kyla ner mig.. Nej men då vart det spring till toan igen..
Jag vet, lite mycke äckelinfo, men efter dom två besöken så kände jag ingen smärta, ingenting mer, det lixom kom och gick.. Varför det öht kom vete fan alltså, och det retar mig kan jag tala om..
jag började såklart noja, var det kycklingen som var dålig, är det vinterkräken.. Ja, i dom banorna, som vanligt.. Drygt..

Jo men så tack vare förkylningen så måste jag vänta innan jag kan åka och hälsa på Lionel, inte för det egentligen spelar ngn roll så med några dagar hit eller dit, han ska ju leva i många många år, men man vill ju ändå vara där fort.. Kanske om man blir bätte till helgen då, eller nåt.. Skit snuva..!!!

Idag är det aerobics på schemat, fy fan förra måndagen var jag så satans mör i benen efteråt att jag höll på att smälla av, och den satans träningsvärken som jag fick alltså, satan, i 3 dagar plågades jag.. Nu var det inte bara vanlig aerobics, det var lite styrke grejer oxå, men det som bet var knäböjen när jag redan var trött som ett as och fick kämpa för kung och fosterland.. Så ja, jag lär väl råka ut för samma den här gången.. Roligt för Jenni imorn då att forsla mig hem tokväck efter tandläkaren när jag inte kommer gå så normalt pga träningsvärk och lugnande, haha.. Hon ska få ett diplom sen.. =P
OM jag kan träna idag dvs, känner att tarmen börjar tjorva igen, satans helvete..!!


Tipsy idag:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0