Välkommen till världen Lionel

Moster har jag ju blivit igen.. Her och Fru Mupp ynglade av sig i onsdags klockan 18:57 om jag inte missminner mig.. Så att så fort jag kan måste jag åka dit och peta lite på den lille gossen Lionel.. Önskar moren och faren till det lilla livet ALL lycka, och ja, ungen oxå så klart =)
Bild langar jag upp när jag har varit där och fotat.. =)

Jag och Tipsy befinner oss hos gubben nu, jag tror aldrig jag skådat så mycket snö förr =/  Okej att det är mkt snö i Bålsta, men det här tar fan priset, jävla skit snö, jag hatar det..

Hur som, jag kom i onsdags, och SJÄLVKLART så börjar ngt strula, det var då kranen i köket.. Ngt hade gått sönder i den och vatten strömmade ut ut en springa som hörde till den del där man sätter på och stänger av vattnet.. Så, vi åkte med hyresvärden in och köpte en ny kran, men när allt skulle kopplas ihop så fattades det några grejer, otippat lixom.. Så idag kunde vi äntligen använda vattnet i köket igen.. Bättre sent än aldrig kanske det heter..
Nu finns ju diskmaskin här, men allt vill man inte köra i maskinen, och vissa saker måste man diska upp för hand, så det fick bli i badkaret, eller handfatet på muggen.. För att släcka törsten fick man oxå ta vatten från muggen, och även fast det är rent vatten, så känns det äckligt att dricka det tycker jag, för det är ju ändå från badrummet, och där inne bajsar man ju, kan det bli äckligare..? =/

Snart åker jag hem igen, ska vara hos tandläkaren på tisdag, har en del att ordna med mina trasiga tänder, känns inte så där jätte upphetsande med tanke på vad det kostar, men det måste ju tyvärr göras om man vill kunna äta utan att få ont.. Som tur är så har vi ju tandvårdsbidraget, eller vad det heter, så det blir mycket billigare, iaf för mig som har ett och annat att fixa.. Så förutom det så var det så bra så i munnen och tänderna överlag såg fina ut, det betyder kanske att jag inte kommer behöva gå tillbaka på ett tag, one can only hope  =)

Där dog fantasin och orken..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0