Vinter OS i Bålsta 2010

Lek med opumpad gammal fotboll, det är Tipsys gren det..
Bylsade på mig kläder utav bara fan och drog ut med Tippan för att leka lite, med tanke på att det var -19 ute så var en promenad inte riktigt att tänka på, så då får man kuta av sig på tomten..
Hon kan ju springa, så fan skelettet måste ju blöda inne i kroppen på henne, men hon har ju kul iaf och det är väl det som räknas..
Hur som helst, jag ruttnade efter kanske 10 - 15 minuter, det gick ju inte att andas in genom näsan utan att allt snor frös till is, så det blev ingen långkörare.. Kameran åkte ut den oxå, tänkte passa på att försöka få lite bra bilder nu när solen skiner och allt.. jo men visst, fota hundkräket är ungefär lika lätt som att fota en fluga, hon står ju nästan aldrig still.. Några super bilder vart det då inte, men det ska man väl inte gråta över.. =)

Det finns vissa saker här i livet som är mer irriterande än andra, det är när tex. när man skickar ett mail till några, ett viktigt mail, om låt oss säga ett budgetmöte, där man klart och tydligt skriver att personerna i fråga ska tala om vilka dagar och vilka tider dom KAN.. Det är en väldigt enkel uppgift, och ingenting som direkt kräver så mycket.. Ändå får man tillbaka ett svar om vilka dagar dom INTE kan.. Men det var väl för helvete inte det jag ville veta..!!
Så nu måste man då maila IGEN för att få dagar och klockslag där folk faktiskt KAN så att man inte sätter upp en tid för ett möte, och så kan dom iaf inte.. SUCK..!!

Jag får arga av mig på aerobics passet idag =) Fast med min tur kommer jag hamna bakom en seg en igen och bara bygga på min ilska, haha.. Kanske måste hitta någon andningsövning eller liknande så jag kan andas bort det arga ibland, iaf när man är bland folk..


Mindre bra bilder på Tipsy från idag:







Och det var ändå dom bästa.. =)


Va kassa bilderna blir när dom förminskas i bloggen =/ Skit dålig kvalle..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0