Änglarna gråter snö, i massor..

Jaha, då kom det där satans ovädret som dom hade lovat då.. Inte ett dugg upphetsande när det vräker ner snö och blåser som bara faan.. Det är ju ingen idé att skotta heller medans det vräker ner som det gör nu, så jag lär väl ta tag i det imorgon..

Åkte hem till gubben i söndags, skulle stannat tills idag, men det sket sig eftersom det skulle vara oväder idag, så redan igår åkte jag hem igen, vilket var bra eftersom dom sa att det lär bli trafik kaos, men ändå var det väl ingen hit att bara vara där så kort.. =/  Men jag får ta igen det.. Är bara glad att jag slapp köra i den här jävla skitvädret..!!
Jag och gubben hann iaf gå å bio i måndags, Snabba cash var filmen vi såg.. Ingenting jag rekomenderar, den kunde verkligen varit bättre om dom inte gjorde den så satans hoppig, jag hängde oftast inte alls med, filmen var otydlig.. Jag förstår inte hur satan den kan fått så bra betyg av alla.. Smaken är väl som baken, men den var iaf inte bra, trots att jag gillar Joel Kinnaman som skådespelare..

Så imorn bär det av till läkaren för att få ett nytt utlåtande, lär få traska fram i knädjup snö, fan orka skotta fram bilen för att bara åka till centrum när det tar cirkus 10 min att gå..

Har ju då oxå hunnit med att bestämma mig för en ny tatuering, problemet är bara var satan jag ska sätta den, men det tål ju att tänkas på..

Nu ska jag fika med pappa..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0