Nånting nånting, typ..

Snart jävlar är det dags för Jelena & Christians gifteri, och jag har sagt till mig själv att jag ska gå ner 3 kg tills dess (tyckte först att det passade bra med den tidsplanen).. Det kan bli "aningen" tight med tanke på att det bara är strax över två veckor kvar, och det är ju SVIN kallt ute, så man vill ju gärna inte vara ute och gå heller..
Så nu är det slut med skitmat och en massa läsk.. Men det där med motionen vete tusan hur jag ska lösa, men ja, det ordnar sig väl, hoppas jag..

Jag vet inte varför jag satte deras gifteri som slutdatum, kanske för att det behövdes en händelse för att sporras..? Äsch, jag vet inte, men just nu känns det bara som jag har tagit mig vatten över huvudet.. haha..

Här om dagen var jag och gjorde en brasiliansk vaxning, gjorde inte SÅ ont som jag trodde det skulle göra.. Klart det gjorde ont, men det var ingen outhärdlig smärta som jag hade förväntat mg.. Skönt att slippa hålla efter det där med rakhyvel, fan det är ju en plåga..

Nej, det var allt för nu.. Jag bjuder på en bild på Tipsy..




Kommentarer
Postat av: Jelena

Men älskade syster, vart sitter dina 3 kilo du vill ha bort? :D



Puss

2010-01-14 @ 13:07:53
Postat av: Madness

Runt tarmarna kanske..? nej jag vet inte, men jag känner att jag måste bara.. =)

2010-01-14 @ 13:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0