R.I.P Lilla Didi..

Lilla pullan har gått bort, pga sjukdom.. Hon hade elakartad canser i levern..
Men hon har levt ett bra liv, helst de sista åren hos Olof..
Sov gott lilla gumman..  <3






Jaha, då har vi fått mera snö oxå då, SKIT kul.. Nej inte ett dugg.. Jag är så less på vintern att jag banne mig skulle kunna lägga mig och dö, eller nej, men, ähh, skit samma.. Hatar iaf vintern, och helst kylan och snön..

Snart är det bröllopet oxå, jag som skulle gå ner 3 kg, haha, jag nöjer mig med -2 kg nu.. Och det borde nte vara ngt problem nu när det är varmare ute och jag är ute varje dag.. Sen för jag in allt jag äter på matdagboken.se, så nu är det nyttigare som gäller och allt det där, känns bra.. Förutom att mamma fick nåt jävla cp ryck och började svida och gormade att jag minsan inte fick gå ner så mycket i vikt som förr (typ då jag låg på 46 kg) för det är så äckligt och hon ska minsan vaka över mig som en hök..! Men varsågod, det vet vi ju redan allihopa att hon inte kommer göra, kontakten är nämligen sporadisk.. suck..
Tur iaf att pappa har en bättre inställning =)

Så gick ju inte bilen igång igår igen.. Pappa tror att jag måste, eller borde, ha ett nytt batteri.. Kul att det inte är så dyrt med batterier då *host, host* ... Vi fick rulla ner bilen till forden och dra igång den, får se om den startar utan hjälp idag då.. Min bil som fan aldrig brukar krångla, jag blir förbannad...!!

Nej, idag har jag ingen vidare dag, så jag ska nog sluta här, måste iaf ut och skotta..

Kommentarer
Postat av: Jelena

Ja hon fick ett bra liv :) Den farliga "kamphunden" som jag var livrädd för första gången jag träffade henne. Men vem var det sen som alltid ville låna hem henne när man inte mådde bra. Jo jag så klart..

2010-01-19 @ 14:07:03
URL: http://belleles.blogg.se/
Postat av: Madness

Ja lilla pullan, älskad av alla, tillochmed mamma vart så kär i henne.. haha..



Hon är saknad..

2010-01-19 @ 14:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0