Ungar =/

Idag kommer min kära syster, det är dags att byta lite julklappar =) Med sig har hon Walter, och Christians doter Emelie.. Spännande, jag som blir så obekväm runt barn, haha. Men eftersom Jelena är så "laidback" och inte tvingar på en grejer som man inte gillar (som så jäkla många andra gör) så ska det nog gå bra.. Jag brukar ju smälta efter ett tag och då FAKTISKT kunna prata med folks barn.. haha, jag blir verkligen sjukt obekväm runt barn..

Det sjuka är nog att det blir värre när det är någon annans barn, alltså Jelenas unge har det alltid funkat med, hennes unge tycker jag ju tillochmed om, men andras ungar går inte, och oftast är det drygt när föräldrarna är med, för då känns det så krystat och påtvingat och  man blir typ granskad.. Det är som om dom väntar som hökar över att man ska dra upp deras unge i knäet och gulla och leka, för så gör ju alla andra.. Men inte jag, så därför är det bra att inte Christian är med idag, haha, även om han inte skulle vara en sådan hök (jag vet ju inte hur han är runt sitt barn, har ju aldrig träffat hans unge så) så skulle jag vara spänd och så och försöka läsa av och se om jag kan hitta dessa hökbeteenden.. Ja jag är nog rubbad, jag vet, men jag gillart =)

Gubben ringde imorse med fler tråkiga nyheter.. Vattnet har frusit, men det visste jag ju redan igår, så han har ju inget vatten, men sen idag så gick bilen trasig när han var ute och körde, kopplingsvajern eller vad han sa.. Som tur var fick han bilen till en parkering, och där fick han sitta och vänta på att bli hämtad.. =(
Sån jäkla otur, alla hans egna bilar har det blivit fel på på ett eller annat sätt, men det här var ju en bil han lånat av sin kompis, så hans otur förs vidare till den oxå.. Usch, tycker så synd om honom, det ena avlöser det andra, helta tiden..
Fördelen är ju att han har internet igen, efter vadå, 16 dagar.. Men det är ju ingen tröst i allt annat jävulskap..


Jo så var jag igår hos floristen, jag beställde Jelenas brudbukett, det blir ju giftermål i slutet av månaden..
Jag hade tagit på mig att ordna med buketten, det blir ett borglig vigsel och hon är ju då jätte tjock och jätte gravid och allt det där, så en ordentlig bukett ska hon iaf ha som hon kan spara som minne eller nåt =)
Nu har jag ju inte sett slut resultatet eller så, jag berättade bara för floristen hur jag vela ha den, och hade en bild att gå efter lite, men om den blir så som jag sa att jag vill ha den så kommer den vara skit fin.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0