Vigsel i Västerås..

Ja igår bar det iväg till Västerås, det var bröllop på schemat..

Här är de lyckliga tu.. Ett vackert par..




Nej, det där var ju bara jag och min jätte gravida syster, a.k.a bruden =)

Det var ju en liten snabb vigsel i stadshuset, i rödarummet, väldigt fint rum faktiskt..
Efteråt bar det av hem till brudparet, där fikades det kladdkaka och massa annat gott tills det var dags för middagen.. Så det bar av till Skybar? jag tror det hette så, en liten fördrink och sen ner till Karlsson på taket för middagen.. 23 och 24 våningar upp satt vi, läskigt =P

Maten var god fick jag höra, jag själv åt ju inget, har ju min fobi som jag måste hålla vid liv ;) nej, snarare rätta mig efter.. Men Fantan var god iaf, haha..
Det var super trevligt, jag, pappa, Bosse, brudparet, Walter, Emelie och så Christians föräldrar, och bror med fru och barn.. 14 var vi.. Mamma var bara med på vigseln och fikat, inte middagen, så jag missade inte att nämna henne..

Skit trevlig dag och kväll var det, och skit kul att träffa Christians släkt, dom var jätte goa och roliga, så där lättsamma som alla borde vara, det var kanon =)

När vi kom till restaurangen, eller hur det stavas, så var vi först på plats, det var en timme innan dom öppnade egentligen.. Hur som helst, jag gick på toaletten innan det skulle börja serveras och allt sånt..
Till min stora förskräckelse låg det en bit bajs!!! på golvet inne på damtoan, och vi var som sagt FÖRST på plats för dagen.. Snuskigt, det hade då legat sen dagen innan, minst..
Iaf, väl vid bordet igen så skulle kyparen just hälsa alla välkomna och gratta brudparet, ja han hann välkomna alla, men sen avbröt jag, (alltid i tid och otid, jag måste jobba med det där) och sa att det ligger bajs på golvet på toaletten.. Jag borde nog väntat tills han iaf hade grattat brudparet, så Jelena och Christian, jag ber om ursäkt för det, det bara slank ur mig.. Som tur var så verkade iaf ingen av gästerna tycka att det var så där JÄTTE opassande, för alla skrattade, och det var ju iaf tur det..
Jo men jag är ju som jag är.. =)

Kyparen såg chockad och lite smått äcklad ut, men det var då ingen som var och städade med en gång, det dröjde ett bra tag innan han slank in på muggen, och jag förmodar att han då tog bort bajsklutten, som dessutom luktade  =/

Men förutom det så var det en TOPPEN kväll.. =)

Jag ska lägga ut fler bilder sen, måste sno dom av Christian bara.. =)


Brudparet som jag önskar ALL lycka:








Och så en liten specialare till Herr Månsson:



Vackert, så jäkla vackert.. =)  Tur jag hittade det där plastkortet att fotografera.. ;)

Kommentarer
Postat av: Jelena

hahahhaa syrran, gillade hedersmedlemskortet på Christian :P



Tack ännu en gång för att ni kom, det var så mysigt på alla sätt.. Puss och kram <3

2010-01-31 @ 15:31:52
URL: http://belleles.blogg.se/
Postat av: Pulvermannen

Tack för att ni kom! Tack för den fina buketten. Vi hade ett fantastiskt bröllop och en jättebra dag! Verkligen kul att du gillade min släkt med :)



Hade mina aningar om att du hade tänkt göra något med kortet du tog av mitt passerkort. Men att du skulle göra något sånt här hemskt?? ;)



Nej då, humor gillar jag! :D

Tack än en gång. Kram

2010-01-31 @ 18:27:29
URL: http://pulvermannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0