Det bara regnar och regnar..

Idag är det regn, och bara regn, och det ska visst vara så hela helgen, tråkigt.. =(
Men även ett perfekt tillfälle att låta Tipsy även SOVA ute i hundgården.. Är väl dags att hon lär sig, eftersom att det är målet..

Igår var en bra dag, klickade hem ett par kinaskor.. Var väl säkert över 20 år sedan jag hade såna skor, blåa var dom, mycket fräsiga.. Nu blir det dock ett par bruna, blir nog mycket bra tror jag =)
Och brillor är beställda.. Ett par rosa solglasögon med styrka, fan det blir perfekt när jag kör bil..

Pappa och jag åkte till Märsta igår, skulle lämna vattenprover till poolbutiken.. Lite höga värden, så det ska fixas.. Dessutom så sa poolgubben att det nog är en läcka någonstans.. Det kommer in luft i systemet, vilket skummar på ytan, och vatten försvinner, så någon liten läcka finns nog någonstans.. Säkert vintern som gjorde det, skitvintern..
Så vi håller tummar och tår för att det är enkelt att hitta och fixa, annars blir det en alldeles för dyr historia =/
Men man KAN bada iaf, vilket är bra.. Ser dock inte så fräsigt ut med skummet på ytan, men det är ju ofarligt så hey, jag skiter i det =) Bara värmen slår till i poolen så kommer jag bada..

Undra sa flundra vad man ska göra i helgen då, kanske ta sig en tripp till Västerås och säga hej till syster + familj, om dom inte är upptagna såklart.. Nu kan jag ju åka dit oftare eftersom jag nu hittar.. =)


Jag ska få mammas handmålade byrå, som jag tjatat om i många år, äntligen släpper hon den ifrån sig.. Den kommer göra sig perfekt i nya huset sen.. Fan det blir bra =)

Kommentarer
Postat av: Jelena

Du kommer ju hinna slå sönder den på en vecka med tanke på hur tröga lådorna är.. :P

Nä men skönt att det går att bada i poolen i alla fall. Som sagt vi kommer och våldsgästar er lite sen. :D

2010-06-11 @ 14:45:47
URL: http://belleles.blogg.se/
Postat av: Madness

hehe.. byrån ska ju bara stå och vara fin.. den ska inte användas till att öppnas ofta =P



Ni är välkomna, när temperaturen stiger, nu är det kallt att bada, och när vädret blir bättre =)

2010-06-11 @ 18:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0