Idag hade jag en dejt..

Det var en efterlängtad men även fruktad dejt.. Hans namn är så vackert, det klingar så fint, han är mysig och skön, och jag kan lixom slappna av i hans sällskap.. Mmmm, Midazolam =)

Jag var ju då hos tandläkarn, men för att klara av det hemska som skulle göras idag så bjöds det på midazolam.. Lugnande så det hela klaras av lite bättre.. Nu har jag iaf kommit så långt att jag inte behöver midazolam varje gång ngt måste göras, utan bara när det blir dryga saker, som idag, när jag skulle ha "paraplyt" i munnen..
Då funkar det lixom bättre.. Men jag saknar dom första gångerna jag fick midazolam hos tandläkarn, då var jag så väck att jag somnade till sittandes på en bänk utanför när jag skulle ta en cigg.. Finns en mkt rolig film på det =)

Hemma igen så klipptes gräsmattan och Extra tog sig ett dopp i poolen (som är lite halv trasig tror vi, den läcker vatten, men vi vet inte vart ifrån) när det var så varmt.. Solen stekte på sätt duktigt, synd bara att jag spenderat hela dagen, till kl 16:30, innomhus.. Men imorn hoppas jag på lika fint väder, då ska hundgården (förhoppningsvis) göras det sista på så byrackan kan flytta ut.. Kanske kan man hinna med att sola en sväng oxå, jag hoppas på det iaf =)




Extra idag:



Baywatch Bruden =)







Ingen badkruka den där heller.. Första gången hon badade i år var det bara 8 grader i poolen.. Inget som avskräckte henne.. Idag var det dock varmare, hela 12 grader.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0