Midsommar, överskattat skit...

Midsommar är över, äntligen.. Det är en högtid som jag inte firar, typ, tycker det mest är en ursäkt för alla att supa sig redlösa.. Jag och gubben spenderade dagen i lugn i ro, grillade god mat och gjorde inte många knop.. Fotboll för honom, bok för mig, det var fan toppen =)

Jag tycker synd om dom som är ensamma på högtider, även om jag tycker att högtiderna är överskattade, för man förväntas spendera högtider med vänner eller familj.. Det gjorde så ont i härtat på midsommarafton när Bosse ringde och berättade att han var helt ensam =( Usch, sånt kan jag inte med.. Så nästa är får Bosse komma och fira med mig, så slipper hjärtat blöda.. =)

Drog iväg med Extra imorse till veterinären, dags för en p-spruta, jag hoppas att jag inte är för sent ute, sist fick hon sprutan i oktober förra året, så vi håller tummarna..
En själv ska oxå till läkarn idag, ringde till v-centralen här idag, bad om att få komma idag, och det fick jag, det skulle ALDRIG ske i Bålsta, aldrig någonsin, jo KANSKE om man är döende då, men inte annars..
Så nu ska jag hålla tummarna för mig oxå, och hoppas att hudförändringarna inte är ngt allvarligt..
Man får ju passa på att gå till läkarn här, imorn bär det ju av till Bålsta igen, och då får man ju som sagt aldrig en tid hos läkarn..


Ogillar gubbens tangentbord, vissa bokstäver kommer inte med.. kanske för att jag är van med mitt (som är mycket bättre)   =)

Kommentarer
Postat av: Jelena

Ja du var inte den enda som satt med dåligt samvete. Usch!

2010-06-28 @ 20:39:31
URL: http://belleles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0