50 års kalas idag..

Idag är andra dagen med strålande sol, och gissa om det känns toppen..!!
Jag och pappa gav oss ut och promenerade igår, det avr en skön promenad på strax över en timme, och solen värmde på bra duktigt.. Det blev så pass varmt att jag tog av mig mössan..
Nu har man lite mer hopp om att våren faktiskt kommer i år oxå..

Jo men så ska vi ju till faster på kalas idag, 50 år har hon blivit, eller nej, inte egentligen, eftersom hon aldrig blir äldre än 25, men vi busar lite med henne och säger att hon fyllde 50.. =)
Det ska ju mumsas smörgåstårta, och perkele vad jag sett fram emot det.. Så olyckligt att jag igårkväll fick ruskigt ont i magen, iofs har det gått över nu, men kvar har jag en sur och olustig mage istället, TYPISKT..!!
Faster som haft mig i åtanke och tok tvättat händerna när hon gjorde smörgåstårtan för "oss" som inte äter räkor.. Jag får lite dåligt samvete, allt jobb hon lagt ner, och så kanske jag bara kan äta en liten liten bit, om jag ens kan det.. Bara gröten i morse fick min mage att sparka bakut, så den suranade till ända från botten och är inte sen med att låta mig känna av det.. Just my luck att få en magepisod just NU...!!

Pappa och jag åkte ner till centrum nyss, för att köpa blommor och så, och jag stack in på djuraffären för att köpa med mig ett tuggben till byrackan som hon kan ha att roa sig med hos faster.. Fan ett jävla tuggben, inte ens vidare stort, och det har dom mage att ta 29:- för.. Hemma i Dalarna på granngården går samma tuggben för ungefär hälften, så jag överdriver inte när jag säger att jag fick en chock när jag stog där och skulle betala.. Arken Zoo i Bålsta är en DYR jävla skit affär...!!!



När Twilight filmen kom, så vart det ju hysteri över Robert Pattinson, han som spelar Edward, ooohhh alla tycker att han är så snygg, och så sexig och fan gud vet vad.. Han ser ut som en påse skridskor, och sexig är han då fan inte, och så lyckas man springa på en bild på honom, okej lite gammal, men den säger en hel del.. haha




Försök hitta snygg och sexig i den bilden, omöjligt...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0