En tripp till Barkarby..

Idag åkte jag och faster till Barkarby Outlet, vi bytte byxorna jag gav henne när hon fyllde år, så nu fick hon iaf ett par som passade =)  Väl där på puma butiken så fyndade jag stort, jag hade köpt en tröja där förut, en som jag ÄLSKAR, och fan, nu hade dom EN kvar, för 90:- , man är ju dum om man inte slår till, så jag gjorde det..

Vi lallade vidare till Nike butiken, där fyndade jag ett par jävligt coola skor, silvriga med kardborreband.. Dom blev mina för endast 190:-  Plus i kanten är ju att dom är så grymt sköna..

Det var lika bra att passa på att gå på stadium och inter sport oxå, faster hittade minsan grejer att köpa, lite linnen och tröjor.. jag letade och letade och fan letade efter träningsbyxor, men nej, jag hittade inga som var bra, eller snygga.. Eller jo, det gjorde jag, men jag tänker då fan inte betala 500:- och mer för ett par jävla träningsbyxor..
Okej om det är privata kläder, eller hur man ska säga, som kostar så mycket, men för ngt att ha och svettas i, tack men nej tack.. Får se om jag kan hitta några bra någon annanstans.. problemet är inte bara att hitta något som är prisvärt, utan oxå att hitta något som passar, vilket inte är det lättaste då minsta storleken är XS, vilket av nån anledning är för stort.. Kanske har man tur en vacker dag..

Vi var iaf på dom 4 butikerna, och det tog oss två timmar.. Det är helt sjukt, i snitt 30 min i varje butik, men inte hade vi så bråttom heller.. =)

På vägen hem stannade vi till på Willys och skulle handla lite,  och jag blir då kallan "han" i kassan, haha.. Jo men tack då, har man mössa och inget synligt hår så är man visst per automatik en grabb.. Men hon kanske var halvblind den där unga tjejen i kassan, det måste hon vara, för hade hon sett sin mustasch så borde hon ju 1. rakat den, eller 2. blekt den.. Hon hade fan fler manliga drag än vad jag har..

Ikväll är det jourmöte, fan va jag INTE ser fram emot det.. bläää..




Här är mina nya coola skor.. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0