En tripp till enköping..

Jodå, idag blev det åka av oxå.. Jag och Jenni gav oss av till Enköping..
Har man presentkort är det lika bra att handla upp dom =) And so we did..

Det vart lite grejer på Åhlens, ett nagellack och födelsedagspresent till pappa som snart fyller år, och underkläder och ny pylle på H&M.. Jävligt bra grejer måste jag säga, det bästa var att det inte kostade mig en enda spänn =)

Aningen drygt var det i ENköping, nu när all snö sakta smälter så är det stoora pölar överallt, det funkar ju när man åker bil, men att behöva tråckla runt dom där pölarna när man går är ju en match i sig.. Jag är ju "ung" och "frisk" så det gick ju att hoppa över pölarna, men alla äldre som kom med kryckor och rullator, dom fick det svårt, speciellt när pölarna var djupa, med snövallar på båda sidorna om pölarna, och det inte gick för dom att hoppa över..
Stackars dom..

Träning idag, step står på schemat, ska bli skönt..
På lördag när mamma kommer så ska hon lägga upp ett litet schema åt mig som jag kan göra hemma, skit bra att pappa hittade och dammade av hantlarna som jag då kan använda.. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0