En tripp till Uppsala då..

Idag bar det iväg till Uppsala för att gå til läkaren, för att få en remiss till Sofia hemmet.. Trodde ju att läkaren iaf skulle undersöka mig eller nånting, men nej då, jag var där inne i max 3 minuter, och då pratade vi bara om remissen kanske 30 sek av dom minutrarna.. =) Snabbt och bra..
Pappa hade tagit ledigt för att köra mig dit, så det var väl en smärre besvikelse att besöket var så kort, men men, vi kom ju hem fortare iaf =)

Fast först snurrade vi runt i Uppsala i ungefär 50 minuter, innan vi gick på Coop och handlade och sen åkte hem..
Och jisses vad jag var trött idag, fan det var så sjukt mycket igår, plus att jag inte hade ätit frukost idag, så jag var helt sänkt.. Efter frukost/lunchen la jag mig i soffan och blundade, och där låg jag och bara jäste i strax över 2 timmar, det var väldigt skönt, och jag behövde det, MEN, alltid efter att jag vilat så blir jag lite illamående, och känner mig typ sjuk resten av dagen, mindre roligt må jag säga.. Men jag har ju dubbelstep på schemat idag på träningshus1, så det får mig väl att tänka på annat..
Lär bli som sist, på aerobics passet, trött som bara den tills det var ca 10 min kvar, då jävlar, pigg som bara den och tog i för kung och fosterland, eller nej, men nästan, eller nej, inte det heller, nu ljuger jag.. Men jag orkade mycket mer och gjorde alla steg och grejs med större rörelser och allt sånt där.. Kul att det kom på slutet lixom =S

Igår vart ju Tipsy 1 år, hon fick ett tuggben som uppskattades.. Mer än så vart inte inte.. Brorsan Skipper fyllde ju oxå såklart, så nu börjar dom bli stora.. Eller ja, stora och stora, det vete 17, inte Tippan iaf på sina nätta 12 kg.. Men det passar mig perfekt, gilar dom lite mindre =)

Jo men så har jag ju erbjudit mig att vara barnvakt i maj, 26:e eller ngt sånt, Syster och Christian ska på Betnér.. Ungen måste ju läras fort att moster is the shit.. Är dock lite nervös att han ska vara arg som ett bi just den dagen och skrika och skrika och skrika.. För tänk vad grannarna ska tro, dom ser syster och Christian lämna hemmet, och ungen bara gapar och gapar, tänk om dom då tror att jag misshandlar honom.. Kanske tror dom att jag häller kokande vatten på honom, eller sticker honom i benen med nålar.. Nu kanske inte deras grannar är så puckade att dom faktiskt tror det, men man vet ju aldrig.. Kanske borde be dom varna grannarna innan jag kommer, för även om jag kanske inte alltid ser ut som världens snällaste eller så, så KANSKE jag faktiskt är det..!! Ja, eller nåt.. haha..

Jelena och Christian, ni får meddela grannarna att om ungen skriker, så är det INTE mitt fel, utifall dom skulle tro nåt, lika bra att hålla ryggen fri lixom ;)

Kommentarer
Postat av: chockox

hahaha du e ju sjuk i huvve på riktigt skrattar som fan vilka jävla tankar du har om att folk ska tro hahahahaha tror du kan vara lugn det kommer nog gå sketabra :D

2010-03-31 @ 19:12:52
Postat av: Madness

hahaha.. ja men vafan, nu mera får ju knappt barn grina utan att folk tror att man gör dom illa eller nåt.. Att säga ifrån till sin unge, bara DET är tabu, folk är idioter..!!! =)

2010-03-31 @ 20:28:10
Postat av: Syster

Det kommer nog att gå jättebra ska du se. Kommer att se till att han är proppmätt och sen finns det alltid en flaska att ta till. :)

2010-03-31 @ 21:46:30
URL: http://belleles.blogg.se/
Postat av: Madness

Nu kommer den här givna Johanna-Frågan.. Inte SÅ proppmätt att det kommer upp en massa va..? haha

Det är inte alls lika farligt med välling/mjölk spya, men man slipper ju om man kan =P



Fast det gör ju inget om det sker, jag ger bara fan i att ta rätt påt tills du kommer igen.. haha



Skoja bara ;)

2010-04-01 @ 09:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0