Rubrik..

Min födelsedag, för en vecka sen, var PERFEKT...!! Eller den hade blivit mer perfekt om gubben min hade varit här oxå, men han var såklart tvungen att jobba =/  Men jag åkte dit dagen efter, och spenderade en toppen vecka där så det jämnade ändå ut sig..

Mamma, Bosse, syster med man och barn, Faster och Jenni var här.. Det var toppen =)
Jag fick ju då böcker, pengar, presentkort på stadium, blommor, lotter och en stavmixer..
Walter hjälpte mig att skrapa lotterna jag fick av faster, det blev vinst på 100 kr så jag och Walter gick till macken och bytte dom mot nya lotter, det var ett smart drag, för vi vann på ALLA dom lotterna och fick då en vinst på 315 kr istället som vi delade på.. =)
Pappa och Bosse bytte nummer, det var kul tycker jag, hoppas dom ses lite då och då =)

Jag fick ju träffa Lionel för första gången oxå, vilken gullunge, han var tyst och sov hela tiden och verkade inte ha ett dugg emot att flyttas från famn till famn.. Han är ju så plutteliten, trodde han skulle ha vuxit mycket mer för han såg rätt stor ut på korten jag hade sett, men ack så liten kille.. Helt underbar, och jag som inte ens gillar barn, haha.. Iofs är det skillnad med syrrans ungar, kanske är det för att vi ändå är släkt..?
Christians unge Emelie gillar jag oxå, hon är en skön unge som inte är klängig och så där som ungar annars är, och då tycker jag att det är jobbigt, eftersom jag inte vet riktigt hur jag ska bete mig runt ungar, jag blir så osäker på dom, för att jag inte gillar dom, men fam. Månssons ungar är bra dom =)


Några bilder på besökarna på min födelsedag:


Mamma



Bosse



Faster och Lionel



Jag och Lionel





Fler bilder lägger jag upp sen, orkar inte förminska fler just nu..


Så veckan hos Gubben var bra, fint och varmt väder, snön smälte en aning och ja, allt som hör våren till.. Men igår när det var dags att åka hem så kom snön tillbaka.. Det kräksnöade verkligen, och blåste utav bara faan, så det var inte så upphetsande att köra 20 mil hem, men eftersom jag ska till doktorn idag och pappa fyllde år igår, så var jag tvungen.. Och det var en satans helvetes resa vill jag lova.. Det tog över 3 timmar att köra, alltså en timme längre än vanligt, ungefär.. Jisses vad jag hade ont i huvudet när jag väl kom fram, det var drygt att försöka se var vägen gick under all snö på vissa ställen =/  Nej, jag röstar fasiken på vår nu..
En tröst är iaf att det är strålande sol idag, så en del kanske smälter bort, om det nu kan sluta vara minusgrader..
SÅ jag lär ju skotta idag, vilket jag trodde sist att jag hade gjort för sista gången den här säsongen, ack så fel man hade..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0