Årets första äckel...!!

Igår kväll var det meningen att jag och Extra skulle ut och promenera en sväng, men jag blev lite ändrade planer.. Tesse hörde av sig så jag och Extra gick och mötte upp henne, rökte ett par cigg och snackade skit.. Så mycket man missar när man inte ses vidare ofta.. Sist jag och Tesse sågs så var Extra bara en liten putte, och snart blir hon ändå 3 (om en månad ungefär), så det var ju en del nytt man fick veta, om man säger så =)
Måste börja ses lite mer, finns vissa av mina gamla vänner som jag fortfarande vill umgås med, brädda umgänget lite igen, ha det typ som förr i tiden då man faktiskt umgicks mycket..

Tesse såg ngt som kröp på Extras kind igår, en fästing så klart..!! Usch, årets första.. Tur att hon såg den, för jag hade nog missat den eftersom jag inte såg den sidan av jycken..

Idag är det inte så himlans fint väder, men solen lyser lite iaf, så Extra har letat upp solfläcken på golvet i vardagsrummet, som varje dag när solen är framme.. =)






haha, det ser ut som hon har en cancersvulst i käken på den sista bilden, jo men det var snyggt, verkligen =)


Idag är Björns begravning, jag önskar jag kunde vara där, men tyvärr går det inte.. Jag ägnar honom tusen tankar idag.. Vi ses på andra sidan sen =)

Dags att sätta igång med alla satans åtaganden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0