Då var det väl dags igen då..

Jodå, håret vill visst falla av, igen.. Jag kan dra av håret i nacken.. Eller dra och dra var väl att ta i, det är ju inte så att jag sliter i håret, men jag drar handen igenom det, typ, och det lossnar massor varje gång.. =/

Nu har jag lixom sparat håret, planen är ju att det ska växa ut igen, som det var förut, men tydligen inte då..
Fan jag blir så jävla förbannad, kunde det inte räckt med EN jävla åkomma, eller två iaf, nej nej, måndagsexemplaret Johanna skulle få minst 10 åkommor.. Jo man tackar..
Mamma + pappa = DÅLIG avel..!!!

Jag saknar ju mitt hår, jag vill ha tillbaka det igen.. Samma längd som det var när jag fick raka av det lilla jag hade kvar.. FAN FAN FAN oxå..!!!

Så här ser längden ut nu:






Inte så långt, men bättre än inget.. Ursäkta den osnygga frippan, men fan ORKA.. =P



Det var fan bättre förr..


Jag borde gräva ner mig, i ren jäkla protest. Ända tills håret slutar jävlas med mig..!!!





Kommentarer
Postat av: Jelena

usch vad tråkigt syster, även om jag tycker att du passar i snaggat..:)

2010-05-25 @ 22:53:21
URL: http://belleles.blogg.se/
Postat av: Madness

Jo jag vet, men nu var jag ju så inställd på att få tillbaka längden, känna sig lite kvinnlig för första gången på fan bra länge.. Men jag hoppas att det vänder..

2010-05-25 @ 23:39:32
Postat av: Din svåger

Fan va trist.. Hoppas att det vänder.

Är det något du vill ha här på fredag? Om vi skulle köpa hem något? Typ dricka/godis..

2010-05-26 @ 15:07:47
URL: http://pulvermannen.blogg.se/
Postat av: Madness

Tack men det är bra, jag tar med mig så jag kan göra gröt =)

2010-05-26 @ 15:12:42
Postat av: faster

men oj vad lik mamma Carina du är på kotet (det gamla)Du passar jätte br i kort hår.Kramar

2010-05-29 @ 22:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0