Det var helgen det..

I fredags bar det av till Västerås, som moster måste man ju vara barnvakt lite då och då, och då var det dags =) Lionel är en snäll unge så det gick bra, trots ett vredesutbrott..
När det var dags att byta kissblöja så slingrade den unge mannen sig som en jäkla orm, så det gick inte så bra att få på den nya blöjan.. Viftade lite med pekfingret och bad honom att ligga stilla, med värsta bäbis rösten, då var det som om fan själv flög i honom.. Han slingrade sig om möjligt ännu mer och började skratta åt mina tafatta försök att få på blöjan.. Nu vet jag inte vad han egentligen skrattade åt, men jag tog det som ett hån.. haha..

Han är för go den där skitungen


 

 

På lördagen var det dags att städa, heeeela huset.. Det var inte det roligaste jag gjort på länge kan jag tala om, men det behöver ju göras.. Var ner och handlade, sen låg jag på soffan halvdöd resten av kvällen..


Idag har det inte varit så mycket aktivitet heller, faster kom över på en fika.. Vi satt och pratade strunt i solen i några timmar, mkt skönt.. Tippan var ute och lekte med sin boll, men efter ca 30 min fick hon gå in igen, det var för varmt för henne..


Grillen slogs på, vi grillade och käkade, sen gick vi ner och satte oss vid poolen och rökte en cigg.. Då försöker kråkorna sno korven som pappa lämnade kvar på grillen..!! Dom kom inte åt den, för grillen va för varm, men vilken fräckhet alltså..


Av nån anledning är jag trött som en babian idag, orkar inte med nånting, så det blir nog soffläge resten av dagen..

Tippan idag:

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jelena

Ja han brukar garva åt folk... :)

2010-05-30 @ 20:30:17
Postat av: Madness

Ja men det var verkligen värsta häxgarvet, han hånade mig, jag är helt säker på det.. Han krossade mitt lilla hjärta ;)

2010-05-30 @ 22:25:32
Postat av: Jelena

Men du som är elakheten själv har väl inget hjärta? ;)



Pusselipuss

2010-05-30 @ 23:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0