Jo det var ju just snyggt gjort..

Idag så skulle jag fixa det sista med spegeln, vi skulle ta loss spegeln från ramen, pappa gnola flera ggr att det kommer inte gå.. Men jo fan, visst tusan går det sa jag.. Och det gjorde det oxå..
Man fick pilla loss allt satans lim och så bara, men det gick.. Men så klåpar jag till det, jag trycker för hårt på ENDA stället där limmet satt kvar, och spegel jäveln gick sönder.. Den hann bli exakt en vecka gammal, fy fan.. hahaha..
Så det var bara att dra till Ikea och köpa en ny spegel.. Jag trodde ju att dom hade såna speglar, utan ram, men icke, så vi fick köpa en annan, mkt snyggare iofs, men ändå.. Dessutom gick det inte att få till den rakt på väggen, så den hänger lite på sniskan, haha.. Men det får va så.. =P

Idag har varit en bra slappar dag, bortsett från att jag paja spegeln och fick dra till knökfulla Ikea, så jävla skönt, ska ta såna här soffliggar kvällar oftare, jisses, har njutit för fullt =)


Sprang på en video, lite sorglig så där, tack vare musiken, en dö katt på vägen och en levande som står och trampar och grejar, och sen lägger sig brevid och så.. Den kunde varit SKIT sorglig, verkligen, om det inte var så att kattfan pippade den döda katten.. Just innan 1 minut tror jag det var (typ 52 sek in i klippet), bakdelen flyttas ner mot den dödas, och den juckar en aning..
Mot slutet ser det ut som han försöker få till det, biter den döa i nacken och trampar runt, men stöter mot bildäcket med rumpan, typ.. Fick han inte till det så var han bra sugen iaf.. Det tar lixom bort en del av det sorgliga dom försöker spela på, tyvärr, blir istället lite motbjudande..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0