Prostitution! A smart career choice..

Jag satt och kollade lite tröjor, kanske måste bli någon till Lionel, men jag kan inte avgöra vilken..



"I Love my aunt.."




"Allt min pappa ville ha var en avsugning.."



"I am the living proof that my mom is easy.."





Syster & Svåger, ta det med ro, jag menar inte att ni är billiga eller så, som ni säkert vet, men det var coola tishor, som fan =)




Hittade några andra coola..





Den här vill jag ha, "Prostitution! A smart career choice.."




Och den här hade jag velat ha, om jag var karl.. Den är banne mig tuff..




Det är så mycket man vill ha, jämt.. Och så mycket man inte kan skaffa sig, tyvärr..
Som sista tishan, om jag bara vore karl, fy fan va många bra tishor jag hade kunnat skaffa då, det finns inte lika många coola till tjejer, och det är fan tråkigt..

Kommentarer
Postat av: Din svåger

Hahaha! Va coola. Vart har du hittat dom? Vill forska efter fins t-shirts med nu när sommaren är på g!

Kram

2010-05-08 @ 09:40:16
URL: http://pulvermannen.blogg.se/
Postat av: Madness

Coola utav bara helvete =)



Jag tror adressen var dunken.se, finns massa tuffa tishor där..



Kram

2010-05-08 @ 10:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0