Regn och kyla, burr..

Usch och fy vilket SKIT väder det är i Dalarna.. Igår när jag kom var det helt grått, men det regnade iaf inte.. Himlen öppnade sig på kvällen och det spöregnade fan hela natten.. Mitt på dagen idag var det dags för round 2, och det har banne mig regnat hela dagen.. Man har inte direkt haft så mycket att göra idag =/
Bättre lycka imorn.. Jag vill ha SOL och VÄRME perkele..!!!

Vi åkte iaf upp till Älgbacken idag, det är en backe i skogen där vi sett Älg förr, så den heter så nu =)
Vi hade med kikare och skulle se om vi såg några djur, men nej då, vi tänkte ju inte på att det blir så disigt när det regnar, så vi såg inte ett skit.. haha.. Så typiskt.. Så den aktiviteten tog väl en kvart, max..

Nu är gubben och jobbar, dygn, så jag får roa mig själv, woohoo, eller inte..
Tur att det finns massa serier jag inte sett på ett par veckor..

Så ja, en kopp te och lite serier är det som lockar nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0