Tattig hundgård is the SHIT..!!

Tusen och en saker har jag varit upptagen med sista tiden..

Simone flyttade ut i lördags, spenderade den dagen på ikea och fick sen städa som en galning här hemma, jag tycker att man iaf städar efter sig när man flyttar ut, oavsett om nån bor kvar eller ej..!!
Hela helgen var stressig, det var massor av saker jag hade att ordna och greja, och på måndagen bar det av till ikea igen för att skaffa det sista..

Min kära syster kom i måndags och sov över, det var schysst att få ensam tid med henne, precis som förr i tiden lixom =)  Vi tog en promenad på kvällen och sen satt och pratade fram till småtimmarna, mkt trevligt..
Och Lionel är ju en liten gullunge oxå, förutom när han snorade ner min morgonrock med sitt gröngula klet snor.. Uuuhhhh, snor är fan äckligt.. Men som tur var så skulle ju den ändå tvättas och då fick jag äntligen arslet ur vagnen..

Igår bar det av till enköping, det skulle inhandlas lite grejer till Tipsys hundgård, hon ska få flytta ut igen.. Så jag irrade runt i enköping och åkte från den ena affären till den andra, och tillslut köpte jag stängsel.. Men så trodde jag att dom hade billigare på ett ställe i jakan, så det bar av dit.. Hade ju ringt innan och fick veta att jodå, dom hade sånt stängsel som jag sökte, och det kostade si och så lite.. vafan halva priset, så klart jag drar dit och köper det, sen åker tillbaka till enköping och lämnar tillbaka det andra.. Men väl där så var det inte sånt jag egentligen skulle ha, men jag köpte det iaf, för Tipsy biter inte på gallret, plus att jag ska bara ha hundgården här hos pappa, så det får se SKIT tattigt ut, för det kommer det göra.. hahaha.. Men så länge byrackan inte tar sig ur den så är det perfekt =)

Så idag bär det väl av till enköping och lämna tillbaka det dyra (men fina) stängslet.. Fan vilket rännande.. SUCK..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0